Kinderen organiseren buitenspeelmiddag aan de Groote Aa
HEEZE - Op woensdag 1 juli is er een speciale buitenspeelmiddag bij het speeltuintje aan de Groote Aa in Heeze. Deze middag is bedacht en georganiseerd door kinderen uit de buurt zelf.
Daarbij kregen de kinderen wel hulp van netwerk Opgroeikracht en jeugdatletiektrainer Frans Pasman. Van 14:00 tot 15:30 uur zijn alle kinderen welkom om samen buiten te spelen en plezier te maken. De activiteit is gratis en ouders zijn ook van harte welkom. Bij slecht weer gaat de buitenspeelmiddag niet door.
Elke maand is er op een woensdagmiddag een buitenspeelmiddag in een speeltuin ergens in de gemeente Heeze-Leende. De andere buitenspeelmiddagen dit jaar zijn op 2 september, 7 oktober, 4 november en 2 december. Alle data, tijden en locaties staan op: heeze-leende.nl/buitenspeelmiddagen.
Weet jij nieuws van bij ons? Tip ons!
Stuur je tip, verhaal en/of foto of video naar de redactie: redactie@1kempen.nl




